Світ тварин
Хто це? Що це?
Цікава, захоплива, ілюстрована — ... (книга).
Солодка, запашна, червона — ... (ягода).
Весела, мелодійна, задушевна — ... (музика).
Прудка, маленька, пухнаста, руда — ... (білка).
— Послухайте вірш.
Якби пшоно, якби сіль,
То зварила б я кисіль.
Якби снігу та дощу,
То зварила б я борщу.
Якби трохи простокваші,
То зварила б горщик каші.
— Що незвичайного в цьому вірші?
— Чого не буває?
— Ми почнемо вивчати небилицю Два півники.
Небилиці — це розповіді про те, чого не буває. У
піснях-небилицях зображено світ, у якому відбуваються дивовижні події: тварини
виконують людську роботу, грають на музичних інструментах, танцюють...
Виразно прочитайте вірш на стор.91
— Який настрій у вас після прослуховування цієї
пісеньки?
Словникова робота
Віжки — прикріплений з обох боків до вуздечки
довгий ремінь, мотузок та ін., яким правлять кіньми.
— Перечитайте пісеньку, вслухаючись у її
мелодійне звучання.
Аналіз
змісту пісеньки з елементами вибіркового читання
— Про кого ця пісенька?
— Назвіть усіх персонажів твору.
— Розкажіть про кожного з персонажів.
Персонаж — дійова особа в художньому творі.
— Хто вам подобається?
— Хто не подобається?
— Знайдіть у тексті і прочитайте слова, що
звучать ніжно.
— Доберіть пестливі слова, якими можна замінити
слово коза.
— Поміркуйте, чи можна замінити слово небилиця
іншими словом, наприклад: казка, вигадка, фантазія, неправда, нісенітниця.
Робота за
ілюстрацією
— Назвіть персонажів твору, яких художник
зобразив на малюнку. Які фарби використав художник?
— Який одяг у героїв твору?
— Який епізод відображено на ілюстрації?
— Кого з персонажів ви засуджуєте? Чому?
Прочитати пісеньку вдома батькам.
Комментариев нет:
Отправить комментарий