вторник, 31 марта 2020 г.

01.04.2020 Українська мова


Казка "Колосок"
А про кого казочка – вгадайте.
Спів гучніше канарейки,
Не сідають батарейки.
Сам горлає просто неба
І заводити не треба.
У селі живий будильник
Зветься ж він звичайно         півник.        

У норі хатинку мають
хліб, сирочок полюбляють.
По підлозі тишком-нишком
Бігають  сіренькі...    мишки.            

Здогадались, яку казку  читаємо?         
Давайте проведемо словникову   роботу.                      
Прочитаємо стовпчики слів
Піч                                   ціп                                   
Дрова                            млин                                
Тісто                               зерно
Півник                           пиріг
Колосок                        борошно
Обмолотити                 удосвіта
Удосвіта – до сходу Сонця.
Обмолотити – звільнити зерно від стебла і  оболонки.
Млин – споруда, де зерно перетирають на борошно.
Ціп – це знаряддя для  молотьби зерна.
Прочитайте разом з батьками казку на стор.92.
Обговорення  казки.
-          Чи  сподобалась вам казка?
-          Як  звали  у казці мишенят? Чому?
-          Як  звали  у казці Півника? Чому?
-          Хто  з героїв казки сподобався найбільше? Чому?
-          За що б ви похвалили півника?
-          Скільки  справ умів робити півник?
-          Щоб ви порадили мишенятам?
-          Вам шкода мишенят? І мені теж.
-          Адже, це не добре, що вони лишилися голодними.
-          Давайте на хвилинку станемо казкарями і змінимо кінцівку казки, щоб вона закінчилася добре.
-          Що мав би зробити Півник?
-          Як  мали б   повести себе мишенята?
-          Перекажіть казку за малюнками на стор.36-37.

Комментариев нет:

Отправить комментарий