Казка "Колосок"
А про кого казочка – вгадайте.
Спів гучніше канарейки,
Не сідають батарейки.
Сам горлає просто неба
І заводити не треба.
У селі живий будильник
Зветься ж він звичайно півник.
Не сідають батарейки.
Сам горлає просто неба
І заводити не треба.
У селі живий будильник
Зветься ж він звичайно півник.
У
норі хатинку мають
хліб, сирочок полюбляють.
По підлозі тишком-нишком
Бігають сіренькі... мишки.
хліб, сирочок полюбляють.
По підлозі тишком-нишком
Бігають сіренькі... мишки.
Здогадались, яку казку читаємо?
Давайте проведемо словникову
роботу.
Прочитаємо стовпчики слів
Піч ціп
Дрова млин
Тісто зерно
Півник пиріг
Колосок борошно
Обмолотити удосвіта
Удосвіта – до
сходу Сонця.
Обмолотити –
звільнити зерно від стебла і оболонки.
Млин – споруда,
де зерно перетирають на борошно.
Ціп – це
знаряддя для молотьби зерна.
Прочитайте разом з батьками казку на стор.92.
Обговорення казки.
-
Чи сподобалась вам казка?
-
Як звали
у казці мишенят? Чому?
-
Як звали
у казці Півника? Чому?
-
Хто з героїв казки сподобався найбільше? Чому?
-
За що б ви похвалили
півника?
-
Скільки справ умів робити півник?
-
Щоб ви порадили
мишенятам?
-
Вам шкода мишенят?
І мені теж.
-
Адже, це не добре,
що вони лишилися голодними.
-
Давайте на хвилинку
станемо казкарями і змінимо кінцівку казки, щоб вона закінчилася добре.
-
Що мав би зробити
Півник?
-
Як мали б
повести себе мишенята?
-
Перекажіть казку за
малюнками на стор.36-37.
Комментариев нет:
Отправить комментарий